service
Wat kun je verwachten bij schade.
Thijs, Remco, Arnau Willy, Jaap en Thierry
Schade – groot of klein – is altijd vervelend. Dit zijn voor ons de momenten dat we je graag laten zien dat we er voor je zijn. Laat ons zo snel mogelijk iets weten door:
- Ons te bellen! Thijs is onze schadebehandelaar, maar in zijn afwezigheid kunnen we je allemaal op weg helpen.
- Ons te mailen! Vertel wat er gebeurd is en stuur alvast wat relevante informatie mee zoals een schadeformulier, een paar foto’s of een aankoopnota.
- Ons contactformulier of online schadeformulier in te vullen! We nemen in principe de eerstvolgende werkdag contact op.
Op welke hulp kun je rekenen?
Bij het melden:
- Adviseren we je hoe de eerste problemen aan te pakken. Bijvoorbeeld hoe vervangend vervoer te regelen, de juiste hulpdienst te benaderen of door via de verzekeraar een onderzoeks- of herstelbedrijf in te schakelen.
- Vertellen we je wat we nodig hebben om de schade te kunnen melden bij de verzekeringsmaatschappij.
- Informeren we de verzekeringsmaatschappij en ontzorgen jou hierin zoveel mogelijk.
Tijdens de schade:
- Verzorgen we waar mogelijk het contact tussen jou en de verzekeraar.
- Schakelen we met partijen zoals herstellers, tegenpartijen en schade-experts zodat jij dit niet hoeft te doen.
- Proberen we moeilijke zaken simpel te maken en iedereen bij ‘de les’ te houden.
- Voorzien we de maatschappij van nadere informatie om jouw schade snel en correct af te wikkelen.
- Informeren we jou zo snel mogelijk als je iets moet doen of laten weten.
Bij de afwikkeling
- Proberen we eenvoudige schades binnen onze bevoegdheden vlot te regelen.
- Informeren we je over de betaling en de afwikkeling vanuit de maatschappij.
- Toetsen we het standpunt van de verzekeraar als zij de schade afwijzen. Als we van mening zijn dat dit niet klopt gaan we in discussie waarbij we jouw belangen behartigen.
- Proberen we altijd voor jou de uitkering te realiseren waar je naar onze mening recht op hebt.
Wat moet jij doen?
Natuurlijk hebben we hierbij jouw hulp nodig. Denk bijvoorbeeld aan:
- Ons bijtijds in het verhaal te brengen zodat we aan het werk kunnen.
- Ons juist en volledig te informeren zodat we jouw belangen zo goed mogelijk kunnen behartigen.
- Ons snel te voorzien van gevraagde informatie en stukken.
